ShayneCocaine | Fotoblogg mixad med vardagen -
Navigering ShayneCocaine | Fotoblogg mixad med vardagen -

Frånvarandra från bloggen. (HÖGA-KUSTEN-BRON)

Undra om jag skrev detta rätt nu..?? hmm.


I alla fall, hej på er! och förlåt (igen!) för en super dålig uppdatering. Jag har inte mått bra, huvudvärken
kommer och går. Och jag har faktiskt ingen lust att blogga. Jag kommer inte på vad jag ska blogga om,
vad jag ska fotografera och dessutom jobbar jag på helgerna. Och i helgen var jag i Kramfors och
jobbade (tivoli : ) ) och med första kunden jag fick så skulle jag räkna matte (ofc!) och då var det helt tomt i huvudet!
JAG HAR GLÖMT BORT HUR MAN RÄKNAR MATTE!
Jag har inte varit i skolan sedan 11 december 2009
pga gallan och akutbesöken osv. 4 eller 5 gånger är antalet som jag har varit i skolan sedan dess.
Och då snackar vi om typ en gång i månaden eller nått sånt. Inte ofta. Och jag kommer absolut inte
ihåg hur man räknar! Det är så pinsamt! så nu är det bara att ta fram matte böckerna och börja plugga!
Jag skämdes såå!!! Jag fick fråga ägarens fru om hon kunde stå med mig och hjälpa mig räkna!
Och det var riktigt pinsamt! Jag får fortfarande jobba hos dom, men jag fick kravet att börja läsa
matte igen för hon kan inte stå brevid mig hela tiden. Och det förstår jag. Gud så pinsamt!
Så nu är det bara till att ta fram böckerna och börja plugga. Choppchopp! :''( jobbigt!


Nog om det. tänkte visa en fin bild jag fotograferade över HÖGA-KUST-BRON.
Efter "Marknaden" som var i helgen åkte jag med mamma och då var jag sååå himla sugen på att fotografera
bron och precis till att svänga ifrån bron säger mamma "Ska vi åka över eller inte"? och jag var tvingad att
svara snabbt så jag sa "JA!" och blev skit nervös! En av mina största fobier är BROAR! Töntigt jag vet.
Men nu kommer det roliga som jag själv sitter och skrattar åt nu i efter hand.
Jag sitter och håller för ögonen när vi åker över bron (2,5km) och mitt på bron tar jag bort händerna
och tittar ut och börjar böla! Och fick panik! Jag bara grät och skrek till mamma att vända bilen men
det går ju inte så hon försökte lugna ner mig och fortsatte över bron och när vi kom till
ett hotell - tror jag det var - så känner jag hur jag ville slänga mig på marken och kyssa asfalten!
I SURVIVED liksom! Det är nog det läskigaste jag varit med om. Sen skulle vi över igen!
Tillbaka till dit vi kom ifrån! Och jag får ju panik igen men kunde titta ut flera gånger jätte
snabb och det var nästan så att man BAD i huvudet (asså pray to the GOD) men det gjorde jag inte.

btw, jag skrek (HAHAHA) i bilen när vi var på väg över (inte tillbaka utan på väg mot UMEÅ)
VI KOMMER ATT DÖÖ!! hahaha och det var så himla roligt. Shit asså!

Ialla fall; här kommer bilden.



Bilden är EJ redigerad! Det enda jag har gjort är att lägga till texten (blogg adressen) och fixat ram runt om.
Btw, jag kommer att skaffa ett konto på Flickr & Deviantart. Jag meddelar det till er snart!







REGLER & INFORMATION
  • Du får INTE ta mina bilder eller text från mig utan min tillstånd!

  • Du är aldrig anonym när du kommentera!

  • Anonyma kommentarer raderas!

  • Jag vill INTE ha reklam i min blogg t ex från gratis makeup osv.
    alla sånna personer som spammar mig om det blir blockerad!

  • Jag röstar inte på människor i tävlingar så vida vi inte pratat ett tag.

  • Jag lägger till vilka jag själv vill i bloglovin.




  • INFORMATION
  • ALLA HATISKA KOMMENTARER ANMÄLS OCH RADERAS!

  • Jag tar INTE åt mig av elaka kommentarer så varför ens ödsla tid på att kommentera??

  • Jag skriver precis vad jag vill i min blogg. Jag lägger ut vilka bilder jag vill i bloggen. Min blogg - Mitt val!

  • FOTOGRAFERINGAR OSV.
  • TILLSTÅND!

  • När jag har haft en fotografering låter jag alltid
    personerna gå igenom bilderna jag fotat och bestämma själv
    vilka som dom vill ha och vilka jag får tillåtelse att lägga ut.
    BARNFOTOGRAFERING
    Jag ser självklart till att barnet inte är naket på bilderna man fotograferar.
    Föräldrarna bestämmer själv om barnet ska vara naken eller inte, men helst fotograferar jag barnen i kläder.
    Med tanke på att jag lägger ut de flesta bilderna i bloggen (genom tillstånd).
    Därför tycker jag att barnet ska ha kläder på sig men vill föräldrarna absolut
    ha bilder på sitt barn naket så går det bra också,
    men då hamnar INTE bilderna ute i bloggen.

    Varför? Jag vill inte riskera att få barn och personer utsatt för pedofileri.
    SJÄLVPORTRÄTT
    Jag ställer gärna upp på att fotografera självporträtt.
    Men personen får fixa smink och kläder själva. Jag hjälper gärna till att sminka och så på plats.
    Men smink och kläder får personen hålla själv.
    DJUR
    Jag fotograferar gärna djur om ni vill det.

    Priser kan diskuteras!



    DETTA GÄLLER NÄR DET ÄR FOTOGRAFERINGS DAX!
    Detta kan diskuteras!



    OBS! DETTA ÄR BARA EN TILLFÄLLIG BLOGG TILLS JAG KOMMER PÅ ETT BÄTTRE NAMN!
    Just nu använder jag mig av mitt Scene Namn eftersom jag till hör rankningen "Scene".
    Vad är scene?
    Scene är en stil man har, typ som emo.
    Scene är också en musikstil och det finns både tjejer
    och killar som klär sig som scene och sminkar sig.
    Såhär kan flickorna se ut
    http://farm4.static.flickr.com/3145/2704737612_c91a09ca77_o.jpg
    och så här kan pojkarna se ut
    http://1.bp.blogspot.com/_NO2UOMMYKZ0/SIGyqy0WhlI/AAAAAAAAAkU/8ftQ98se0vg/s400/Scene+Boy+Black+Hair.jpg

    Hoppas ni förstår att mitt namn på bloggen ShayneCocaine är bara ett namn.
    Jag kommer självklart att byta bloggnamn så småning om.
    Mitt riktiga namn kan ni fråga mig om. Jag kommer inte att skriva mitt namn
    här för min blogg är privat och ska vara svår för en del personer att
    hitta (t ex mina ovänner). Tack för att ni förstår!


    Jag håller självklart INTE på med droger, alkohol eller nånting annat liknande.





  • Kommentarer
    Postat av: Elin

    Höga Kusten <3 Sveriges vackraste bro. Förutom när det är storm, då är den bara obehaglig att gå eller åka över. :P

    2010-05-10 @ 19:20:56

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback