ShayneCocaine | Fotoblogg mixad med vardagen -
Navigering ShayneCocaine | Fotoblogg mixad med vardagen -

FOTO-TIPS!

Godmorron.. ish.. haha. (JayManuel röst - ish)
Jag jar nyss vaknat efter flera om och men. Lol kanske inte så intressant men what ever :p nu skippar vi detta och går direkt till min fråga till er alla.





Jag behöver fototips, vad vill ni att jag ska fotografera? eller vad har ni för förslag man kan fota?




REGLER & INFORMATION
  • Du får INTE ta mina bilder eller text från mig utan min tillstånd!

  • Du är aldrig anonym när du kommentera!

  • Anonyma kommentarer raderas!

  • Jag vill INTE ha reklam i min blogg t ex från gratis makeup osv.
    alla sånna personer som spammar mig om det blir blockerad!

  • Jag röstar inte på människor i tävlingar så vida vi inte pratat ett tag.

  • Jag lägger till vilka jag själv vill i bloglovin.




  • INFORMATION
  • ALLA HATISKA KOMMENTARER ANMÄLS OCH RADERAS!

  • Jag tar INTE åt mig av elaka kommentarer så varför ens ödsla tid på att kommentera??

  • Jag skriver precis vad jag vill i min blogg. Jag lägger ut vilka bilder jag vill i bloggen. Min blogg - Mitt val!

  • FOTOGRAFERINGAR OSV.
  • TILLSTÅND!

  • När jag har haft en fotografering låter jag alltid
    personerna gå igenom bilderna jag fotat och bestämma själv
    vilka som dom vill ha och vilka jag får tillåtelse att lägga ut.
    BARNFOTOGRAFERING
    Jag ser självklart till att barnet inte är naket på bilderna man fotograferar.
    Föräldrarna bestämmer själv om barnet ska vara naken eller inte, men helst fotograferar jag barnen i kläder.
    Med tanke på att jag lägger ut de flesta bilderna i bloggen (genom tillstånd).
    Därför tycker jag att barnet ska ha kläder på sig men vill föräldrarna absolut
    ha bilder på sitt barn naket så går det bra också,
    men då hamnar INTE bilderna ute i bloggen.

    Varför? Jag vill inte riskera att få barn och personer utsatt för pedofileri.
    SJÄLVPORTRÄTT
    Jag ställer gärna upp på att fotografera självporträtt.
    Men personen får fixa smink och kläder själva. Jag hjälper gärna till att sminka och så på plats.
    Men smink och kläder får personen hålla själv.
    DJUR
    Jag fotograferar gärna djur om ni vill det.

    Priser kan diskuteras!



    DETTA GÄLLER NÄR DET ÄR FOTOGRAFERINGS DAX!
    Detta kan diskuteras!



    OBS! DETTA ÄR BARA EN TILLFÄLLIG BLOGG TILLS JAG KOMMER PÅ ETT BÄTTRE NAMN!
    Just nu använder jag mig av mitt Scene Namn eftersom jag till hör rankningen "Scene".
    Vad är scene?
    Scene är en stil man har, typ som emo.
    Scene är också en musikstil och det finns både tjejer
    och killar som klär sig som scene och sminkar sig.
    Såhär kan flickorna se ut
    http://farm4.static.flickr.com/3145/2704737612_c91a09ca77_o.jpg
    och så här kan pojkarna se ut
    http://1.bp.blogspot.com/_NO2UOMMYKZ0/SIGyqy0WhlI/AAAAAAAAAkU/8ftQ98se0vg/s400/Scene+Boy+Black+Hair.jpg

    Hoppas ni förstår att mitt namn på bloggen ShayneCocaine är bara ett namn.
    Jag kommer självklart att byta bloggnamn så småning om.
    Mitt riktiga namn kan ni fråga mig om. Jag kommer inte att skriva mitt namn
    här för min blogg är privat och ska vara svår för en del personer att
    hitta (t ex mina ovänner). Tack för att ni förstår!


    Jag håller självklart INTE på med droger, alkohol eller nånting annat liknande.





  • Kommentarer
    Postat av: linnea

    Du kan foto rinnande vatten det är fint, detaljer eller naturen! fint nu på våren.

    2010-04-21 @ 14:14:25
    URL: http://svartvitnyans.blogg.se/
    Postat av: Elin

    Inga fototips, men en idé ;) KLIV UPP TIDIGARE KVINNA! XD

    2010-04-21 @ 14:54:55
    Postat av: moa

    sv: klart jag förstår dig :)

    hoppas du fortsätter kommentera min blogg oxå

    2010-04-21 @ 15:44:56
    URL: http://moasplace.blogg.se/
    Postat av: amanda

    hejhej sötnos !

    jag har fått komentarer av dig från två olika adresser, vilken är det som du använder ?

    jag vill gärna fortsätta ha kontakt med dig, kramar !

    2010-04-21 @ 15:51:27
    URL: http://liindstrand.blogg.se/
    Postat av: Emelie

    Vårtecken! Blommor och sånt. :) Solnedgångar, eller något kanske?

    2010-04-21 @ 16:48:45
    URL: http://thisiseemelie.blogg.se/
    Postat av: Emeliié

    hmm, foton är alltid kul, jag blir så inspererad av när man gör om foton liksom satt dom är svartvita med någon färgklick i, jag vet själv inte hur man gör och skulle göra vad som för att lära mig :D

    2010-04-21 @ 17:10:39
    URL: http://emeliieruukeel.blogg.se/
    Postat av: Linnea

    Tycker det är kul med bilder på människor :D

    2010-04-21 @ 20:16:37
    URL: http://linneaamaria.blogg.se/
    Postat av: tove

    :) händer i veckan då gumman?

    2010-04-21 @ 21:49:48
    URL: http://prinsessantove.blogg.sen
    Postat av: Angela

    de va bara ett skämt :P

    2010-04-21 @ 22:13:34
    URL: http://angelacaroline.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback