ShayneCocaine | Fotoblogg mixad med vardagen -
Navigering ShayneCocaine | Fotoblogg mixad med vardagen -

blogg sugen?

Hej bloggen! och alla läsare som är kvar.
jag har inte svarat på era kommentarer eller uppdaterat bloggen för jag har inte haft en lust.
Jag har också funderat på att skapa en ny blogg eftersom detta namn på bloggen är ganska olämpligt. Jag har visseligen startat en ny men jag har inte börjat bloggat än för jag har ingen design på bloggen. Lite smått tråkigt att blogga då. haha. Jag kommer att skriva ut blogg adressen till er när jag svarar på era kommentarer och kommer även att uppdatera detta inlägg med blogg adressen.


Toodles! och ledsen för att ni har fått väntat huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur länge som helst! my bad!


xoxo




REGLER & INFORMATION
  • Du får INTE ta mina bilder eller text från mig utan min tillstånd!

  • Du är aldrig anonym när du kommentera!

  • Anonyma kommentarer raderas!

  • Jag vill INTE ha reklam i min blogg t ex från gratis makeup osv.
    alla sånna personer som spammar mig om det blir blockerad!

  • Jag röstar inte på människor i tävlingar så vida vi inte pratat ett tag.

  • Jag lägger till vilka jag själv vill i bloglovin.




  • INFORMATION
  • ALLA HATISKA KOMMENTARER ANMÄLS OCH RADERAS!

  • Jag tar INTE åt mig av elaka kommentarer så varför ens ödsla tid på att kommentera??

  • Jag skriver precis vad jag vill i min blogg. Jag lägger ut vilka bilder jag vill i bloggen. Min blogg - Mitt val!

  • FOTOGRAFERINGAR OSV.
  • TILLSTÅND!

  • När jag har haft en fotografering låter jag alltid
    personerna gå igenom bilderna jag fotat och bestämma själv
    vilka som dom vill ha och vilka jag får tillåtelse att lägga ut.
    BARNFOTOGRAFERING
    Jag ser självklart till att barnet inte är naket på bilderna man fotograferar.
    Föräldrarna bestämmer själv om barnet ska vara naken eller inte, men helst fotograferar jag barnen i kläder.
    Med tanke på att jag lägger ut de flesta bilderna i bloggen (genom tillstånd).
    Därför tycker jag att barnet ska ha kläder på sig men vill föräldrarna absolut
    ha bilder på sitt barn naket så går det bra också,
    men då hamnar INTE bilderna ute i bloggen.

    Varför? Jag vill inte riskera att få barn och personer utsatt för pedofileri.
    SJÄLVPORTRÄTT
    Jag ställer gärna upp på att fotografera självporträtt.
    Men personen får fixa smink och kläder själva. Jag hjälper gärna till att sminka och så på plats.
    Men smink och kläder får personen hålla själv.
    DJUR
    Jag fotograferar gärna djur om ni vill det.

    Priser kan diskuteras!



    DETTA GÄLLER NÄR DET ÄR FOTOGRAFERINGS DAX!
    Detta kan diskuteras!



    OBS! DETTA ÄR BARA EN TILLFÄLLIG BLOGG TILLS JAG KOMMER PÅ ETT BÄTTRE NAMN!
    Just nu använder jag mig av mitt Scene Namn eftersom jag till hör rankningen "Scene".
    Vad är scene?
    Scene är en stil man har, typ som emo.
    Scene är också en musikstil och det finns både tjejer
    och killar som klär sig som scene och sminkar sig.
    Såhär kan flickorna se ut
    http://farm4.static.flickr.com/3145/2704737612_c91a09ca77_o.jpg
    och så här kan pojkarna se ut
    http://1.bp.blogspot.com/_NO2UOMMYKZ0/SIGyqy0WhlI/AAAAAAAAAkU/8ftQ98se0vg/s400/Scene+Boy+Black+Hair.jpg

    Hoppas ni förstår att mitt namn på bloggen ShayneCocaine är bara ett namn.
    Jag kommer självklart att byta bloggnamn så småning om.
    Mitt riktiga namn kan ni fråga mig om. Jag kommer inte att skriva mitt namn
    här för min blogg är privat och ska vara svår för en del personer att
    hitta (t ex mina ovänner). Tack för att ni förstår!


    Jag håller självklart INTE på med droger, alkohol eller nånting annat liknande.





  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback