ShayneCocaine | Fotoblogg mixad med vardagen -
Navigering
(0)

NYA BLOGG ADRESSEN

http://emmaeriica.webblogg.se < kommentera där i stället! (klicka på länken)



2010-06-16 @ 23:26:11

(0)

blogg sugen?

Hej bloggen! och alla läsare som är kvar.
jag har inte svarat på era kommentarer eller uppdaterat bloggen för jag har inte haft en lust.
Jag har också funderat på att skapa en ny blogg eftersom detta namn på bloggen är ganska olämpligt. Jag har visseligen startat en ny men jag har inte börjat bloggat än för jag har ingen design på bloggen. Lite smått tråkigt att blogga då. haha. Jag kommer att skriva ut blogg adressen till er när jag svarar på era kommentarer och kommer även att uppdatera detta inlägg med blogg adressen.


Toodles! och ledsen för att ni har fått väntat huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur länge som helst! my bad!


xoxo

2010-06-06 @ 18:47:51